mandag 19. oktober 2009

Vi vandrer inn i høstkulden...


Etter en vellykket førstelevering, går vi endelig nærmere designbiten av oppgaven; denne har jeg grublet på lenge og det er en stor del av det som kommer til å bli den ferdige oppgaven min. Dette er stort, endelig kan jeg jobbe med noe jeg har peiling på, skjønt; programmeringen var gøy og lære og jeg begynner å forstå det:)

Det begynner faktisk å trappe seg opp en liten haug med oppgaver av forskjellige sorter men denne føler jeg at jeg kan jobbe godt med.


Jeg digger å leike rundt i photoshop siden jeg skaffet meg tegnebrett og i flash tildels, det er lettere å få det ønskede resultatet rett på fila i steden for å scanne og annet tull.

Bakgrunnen har jeg ikke helt bestemt meg for enda men jeg tenkte kanskje noe i retning av en underjordisk hulelignende sak med et hint av blomsterengens langstrakthet og farvespill. Eller ikke?! hvem vet, dette er relativt tidlig i stadiet ennuh! Nøyer meg først med å programmere gravitet og surr i Flash, et program jeg mestrer mer og mer som tiden flyr forbi.

Dagens Haiku;

Kylling danser aldri mer,
strengen valser i takt.
Solen brenner livløs skjel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar