søndag 27. september 2009

Vi hopper til case3 sånn uten videre.Stop();

I denne case1 skal vi gå inn i programmeringens verden med koder og scripting, først trodde jeg dette ville bli frustrerende til tusen, siden la oss innse fakta folkens;
Jeg går løs på noen om jeg ikke får pc snart...


Neida:)

men jo, det å føle at en ikke kommer noen annen veg enn å skisse og tenke ut konsepter er litt kjedelig med tanke på at vi snaaaaart skal levere. Jeg ser lyst på det med at jeg får planlagt alt veldig bra og først når jeg får muligheten til å ta igjen alle andre så kommer det til å gå ganske greit.


Det viser seg at jeg har så vidt vært innom dette da vi skulle lage hjemmeside i Flash på videregående hvor jeg lærte å programmere events og knapper/m tull. Skjønt skal det bli når jeg virkelig kan starte opp med oppgaven min i Flash.

"Koteletten min brenner,
lenge skal vi danse på bordet.
Jeg vil ut"

- Dagens Haiku:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar